Foreningen | A/B Vilhelmsro Syd II

A/B Vilhelmsro Syd II

Foreningen

Andelsboligforeningen Vilhelmsro Syd II er bygget i 1985 og består af 23 boliger i 1 og 1½ plan. Husene, der er i røde mursten med cementtegltag, er bygget som kædehuse omkring et græsbelagt fællesareal.

I andelsboligforeningen er der følgende boligstørrelser: 64 m2 , 77 m2, 94 m2 og 110 m2. Der er haveareal og udhus til hver bolig. Boligerne er opvarmet med eget naturgasfyr og er tilsluttet fællesantenneanlæg. Under Boliger kan du se plantegninger for de forskellige boligstørrelser.

Andelsboligforeningen Vilhelmsro Syd II ligger tilbagetrukket i Fredensborgs sydlige udkant, i et grønt område få minutters gang fra mark og skov. Et veludbygget stisystem forbinder området med byen og dens opland. Der er korte afstande til nærmeste indkøbsmulighed (1 km), til Fredensborg station (tog til Hillerød og Helsingør, 2½ km), til centrum (3 km) og til Helsingørmotorvejen ved Kokkedal (9 km) og Kystbanen ved Humlebæk (9 km).

Andelsboligforeningen Vilhelmsro Syd II er en økonomisk velfunderet andelsboligforening med et lavt omkostningsniveau. Der budgetteres med et ansvarligt vedligeholdelsesniveau. Boligafgiften er lav, da foreningens prioritetslån er betalt ud.

Foreningen har tradition for en fælles årlig arbejdsdag, som bruges til arbejde på fællesarealerne – og hygge med fælles middag om aftenen.

Foreningens bestyrelse består af:

• Vibeke Jensby, formand
  • Per Lars Hansen, bestyrelsesmedlem